Brev:
Underholdning på flyet
21. juni 2008
Alder:
12 mdr.
Underholdning på flyet
Kære Helen,
Om et par uger skal jeg rejse alene til Californien med min lille Theodor på 12 mdr. - min mand rejser derover i forbindelse med arbejdet 2 uger før.
Har du nogle gode tip til hvad der kan underholde ham undervejs, uden at jeg skal slæbe en hel kuffert med som håndbagage?
Tak for dine altid rigtig engagerede og dybdegående svar.
Hilsen Signe